Braun Silk-épil LS 5560

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil LS 5560 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

SanneR 22-04-2018

Gebruiksvriendelijk en goede accuduur

Geschreven voor: Braun Silk-épil LS 5560

De positieve punten van de Braun Ladyshaver LS5560 zijn compactheid, gebruiksvriendelijkheid, een goede accuduur en een mooi en glad resultaat bij het scheren van de oksels. Een aantal mindere punten zijn: een minder goed resultaat en kans op wondjes bij het scheren van de benen en bikinilijn. Hiervoor verkies ik dus het scheermesje boven het scheerapparaat. Ik heb dit product gratis ontvangen om uit te testen.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Kans op wondjes
  • Scheerresultaat stelt soms teleur

sabine 18-04-2018

3 in 1 toestel met zeer goede eigenschappen

Geschreven voor: Braun Silk-épil LS 5560

Ik heb de kans gekregen om dit toestel te gratis te testen en het maakt zijn beloften volledig waar. Het is zeer zacht voor de huid, waardoor ik geen irritaties had. Het is oplaadbaar, dus draadloos te gebruiken en gemakkelijk mee te nemen. Het apparaat heeft 3 verschillende opzetstukken. De trimmer vond ik gemakkelijk voor de bikinilijn. De oksels zijn na het scheren superglad en geen irritatie, perfect voor mij. Gemakkelijk zuiver te maken met het borsteltje en de scheerkop mag afgewassen worden, dus heel hygiënisch. Het toestel is heel licht en gemakkelijk hanteerbaar. Het kan ook gebruikt worden voor benen en armen, dus toestel is veelzijdig.

Pluspunten

• zacht voor huid
  • verschillende opzetstukken
  • draadloos gebruiken

LeenVP 19-03-2018

Handig in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil LS 5560

Dit toestel is makkelijk in gebruik en heeft een eenvoudige bediening. Het toestel werkt goed op de benen zonder pijnlijk te zijn. Onder de oksels vind ik het minder goed, hier blijven stoppeltjes staan. Op mijn bikinilijn zie ik irritatie van mijn huid. Voordeel is dat je het makkelijk onder de douche kan gebruiken, dus zowel op droge als op natte huid. Verder heeft het toestel een korte oplaadtijd wat wel handig is en je kan het ook met de snoer gebruiken. Ik mocht dit toestel gratis testen en ben wel blij met de ervaring die ik ermee had.